Followers

Wednesday, May 11, 2011

So sweet....

Kelmarin, aku dapat kejutan lagi...
Selain dari bunga yang aku dapat dari suamiku, aku jugak dapat kad dari Kakak dan Adik..
So sweet buatan tangannya sendiri...


 Yang ni Kakak punye...
kaler kad cukup menarik...
pe dia tulis?
'SAYA SAYANG IBU..
IBU SANGAT CANTIK..
KAKAK SAYANG ORANG CANTIK MACAM IBU'
ayarrkkkkkkkkkkkkkk tu ayat perli ke puji tu kak, malu ibu huhuhuhu



Nie plak kad Adik..
Adik dah pandai menulis cuma takde renggang, sume rapat2 hehehe

Anyway thanx sayang2 Ibu.. Ibu pun sayang anak2 Ibu..
Nanti jangan sombong ngan Ibu bila dah besar dan berjaya nanti ya...




2 luvbite for me:

Lina said...

alar comeinyer...ni x sabo nunggu qistina buatkan utk aku nanti hehe

Ena Qalinsya said...

hahahaha eh dia dh di anto tadika kan, patutnye cikgu drang dh ajar.. kakak bg aku masa dia start skolah tadika dulu