Followers

Friday, May 27, 2011

Kesihatan Dalaman

kowang ade suplement untuk kesihatan dalaman tak?
tak kira r untuk kuku ke, kulit ke muka ke atau pun sluruh badan ke..
bagi aku, sejak aku last banak, aku dah slow2 cari untuk kesihatan dalaman almaklumla umur makin meningkat, badan pun makin beso, susah tol nak tron.. makan la ape segi mak pak semut ke kerengga ke still maintain cam teddy bear gak, nek menyampah kekadang so aku nekad nak mencantikkan dan menyihatkan dalaman aku jek, senang cite..
kalo ngan suplement tu aku dapat menguruskan badan, itu kira bagus..
aku nak kongsi suplement yang aku amik, taktau r bagus ke idak tapi buat masa ni aku cukup berkesan ngan yang aku cuba skang ni...

EVENING PRIMROSE OIL
Kebaikan Minyak EPO :

* Membantu mengawalatur kitaran haid
* Melegakan Sindrom Sebelum Haid (PMS)-iritasi, sakit kepala, sakit payudara, kesenakkan dan kekejangan perut
* Mengurangkan simptom putus haid-panas badan, peluh sejuk kemurungan dan kekeringan faraj
* Menggalakkan kulit yang sihat, muda berseri -bermanafaat kepada kulit yang kering, tua atau berminyak. Melegakan ekzema dan alergi kulit
* Memperbaiki rambut yang kering dan rosak serta melegakan kilit kepala yang gatal
* Menguatkan kuku yang mengelupas atau mudah patah
 
JAMU RATU DARA
 Antara khasiat Jamu Ratu Dara :

• Utk merapatkan serta memantapkan lagi vagina. Mcm anak dara balik tau!
• Memulihkan masalah keputihan, kegatalan dan bau2 yang kurang enak di vagina..
• Mengawal lendir dan lelehan vagina..
• Menambahkan tenaga dan melancarkan perjalanan darah.
• Merawat keletihan dan tidak bermaya. (Letih2 badan tu elok la makan..)
• Melawaskan pembuangan air besar dan kecil.
• Memulih otot dalaman faraj. Sgt sesuai untuk wanita lepas bersalin.
• Awet muda. Boleh menghaluskan dan mencantikkan kulit
(Muke jadi merah2 
berseri)


KOPI CENKUDU
Kopi pracampuran mengkudu, cendawan merah dan halia 


  • Membantu menguatkan sistem ketahanan badan
  • Membantu pankreas mengimbangi kadar gula dalam darah
  • Menggalakkan penambahan oksigen di dalam darah
  • Membantu menghilangkan kelesuan dan memberi kesegaran
  • Membantu melancarkan sistem penghadaman dan perkumuhan
  • Membantu pembuangan lemak-lemak berlebihan melalui sistem perkumuhan
  • Menggalakkan pembuangan lemak-lemak berlebihan melalui sistem perkumuhan
  • Menggalakkan pembuangan angin berlebihan dalam badan
  • Membantu membuang keracunan dalam badan
  • Membantu membaikpulih sistem saraf
  • Membantu menambah stamina
  • Bahan aktif dalam teh berperanan sebagai antioksidan

oh ya... yang ni aku baru nak try, baca testimoninye macam besttt jek so aku try dulu.. kalo bebetoi ok, aku kongsi ngan kowang ek...

CATALYST VIRGIN COCONUT OIL
KEBAIKAN VCO

- Menghilangkan parut jerawat dan strechmark bagi wanita yang hamil.
- Kulit tidak mengalami sebarang masalah jerawat, berminyak, dan kering.
- Membantu mengurangkan berat badan dengan meningkatkan angka metabolik.
- Melembutkan kulit muka dan memberi perlindungan dari sinaran matahari.
- Meningkatkan tenaga dan daya tahan fizikal dan mental.
- Memperbaiki pencernaan dan penyerapan vitamin-vitamin
- Melindungi tubuh daripada kanser.
- Jerawat cepat susut
- Regular semula PMS anda
- Sistem penghadaman lebih baik
- Kesuburan
- Kurangkan rasa senggugut
- Batuk dan Selsema cepat hilang
- Mengurangkan tidur berdengkur




1 luvbite for me:

CuTeMiUt78 said...

eemmmm makan suplement ni.. klu sesuai... memang bagus tuk kesihatan badan kan..