Followers

Monday, May 16, 2011

Notes ringkas

nampak tak?
tak nampak ek..
takpe, aku translitkan...
'terima kasih di atas segala tunjuk ajar dan mohon maaf di atas segala kesilapan dan terkasar bahasa'

begitulah bunyinye notes yang ringkas seringkas2 ucapan aku bila majlis farewell aku hahahaha
nak wat camne kan, aku memang tak pandai nak berucap panjang2 malah nak berbunga2 kata2 ni so aku amik point yang penting je r hehehee...
truk tol aku ni ahaks....

arini aku di opis baruuuuu..
mudah2an sesronok seperti opis lama.. 
cukup ske akan keakraban di opis lama...




4 luvbite for me:

AkuAnakMuda... said...

nape besor ngat gambo tu.....

Ena Qalinsya said...

dah kecik dah kann

Lina said...

haha siap buat skrip lg tuh...moga sukses di tempat baru yer

Ena Qalinsya said...

thanx linaa...