Followers

Wednesday, May 18, 2011

Penyakit Kulit-Ekzema



pasan tak?
tu la kulit Baby, dari lahir hingga sekarang sebegitu rupa...
takleh salah makan, takleh culas obat mesti naik smula..
btau jek mana kenek yang bagus, sume aku try tapi last kenek aku try iaitu Klinik Kulit Yap..
dan akhirnye kulit Baby dah ok, licin malah gebussss tapi kena bergantung ngan obat ni la, kalo idak naik smula...
Doc kata ekzema ni takle ilang, kalo ilang pun juz 50% jek, sian Baby hurmmmmmm....
masa Baby standard r orang mesti banyak beli hamper bedak2 baby tu kan, sume Baby takle pakai malah masa dia bayi pun aku tak dapat nak ciom bau seorang bayi sebab kalo Baby pakai bedak tu, makin truk kulit dia.. kekadang kalo nak sangat bau bayi, aku isi kat baju dia hikhikhik...
Ibu doakan Baby kan pulih sepenuhnya dari penyakit ekzema ni.. AMIN



6 luvbite for me:

Lina said...

ciannyer lar baby...ko ada cuba dak bedak amway...aku mmg pakai bedak tu utk anak2 aku...alhamdulillah ruam pun xde...harganya mmg mahal skit

~izan~ said...

alahai ciannya..bagus yer klinik kulit yap tu? yg kat secret recipe tu kan..

semoga cepat sembuh ye syg...

Unknown said...

lina
bedak? tak brani akuu... tp skang lepas aku pakai obat klinit kulit yap tu, mmg marbelesssss.. arap2 smp bila2 kulit dia cantek cmtu huhuhu

izan
btol tu izan, kat SR tu.. tp terkezut gile dalaman dia.. jauh dr luaran huhuhuhu

CuTeMiUt78 said...

eemmm klu obat klinik tu lagi ok.. better terus kan... sian anak ko.. harap2 ok la hendaknya

Unknown said...

cute
mudah2an.. AMIN....

armouris
thanx 4 the info

Anonymous said...

anak MDT yg bongsu tu pun kena ekzema..teruk jgak!

tapi lepas sapu ubat yg hospital bagi, terus ilang..alhamdulilah