Followers

Thursday, May 12, 2011

Selamat Ari Jadi suamiku...

Balik kroje trus mandi2 nak kuar smula sebab nak beli satey...

 kali ni bawak Baby jek, Kakak dan Adik tinggal sebab Adik baru bangun tido so Kakak kena la teman Adik nanti nanes plak Adik tu tinggal sowang2..
Kali ni Baby tak lincah sebab dok kat kosi baby tu ha...


 Sementara menunggu sate siap, kitaorang oder r minuman..
Aku seperti biasa, oder minuman kesukaan aku TEH TARIK


 Disebabkan hubby aku lapo so dia oder r Nasi Dagang...
Anyway arini (11/05/2011) adalah besdaynya so tu pasai aku saje beli sate n kek nya skali..


HAPPY BIRTHDAY TO ABAH...
iyeee aku taauuu..walaupun sebagai seorang ABAH namun kek stil cam bebudak sebab yang nak makan kek nye budak2 so biar r kena ngan selera drang kan ihiks...


 Abah yang agak 'sopan santun' menyiapkan keknya untuk ditiup tapi sentiasa dikaco oleh dak momok iaitu Baby..


  Akhirnya bila dah di sound suh cepat sket sebelom Baby 'meninggalkan kejadian yg tidak diingini' barula tiba masanya untuk meniup lilin...
Baby cukup excited bila menyanyikan lagu epi besday n tiup lilin..yelahh masa setahun mana dia merasa sebab besday dia jatuh bulan pose, insyaAllah tahun ni buat skali ngan ari raya..



Anyway epi besday my hubby
moga dipanjangkan umo dan dimurahkan rejki slalo..




0 luvbite for me: