Followers

Friday, July 8, 2011

Kaki Baby bengkak

Ini citer yang dah basi ye sebab kaki Baby dah lama ok ihiks...



Aritu kaki Baby bengkak, taktau pasai pe..
Nak kata kena geget binatang, takde kesan..
Nak kata ...... ntah r xtau nak kata ape huhuhu


Agak lama jugak kaki Baby bengkak... Try sapu minyak sebab memula tu dia tak sakit tapi pas dah 2..3ari dia mula ngadu sakit dan takle berjalan...siap kena dukung..itu pun dukung takle pegang kaki..
kaki dah sememangnye dah debab, bila bengkak lagi la debabnye...


ha tgk tu, lebih besar dari kaki Ibu
(ayarkkkkkk!!!!!!!!!!!! itamnye kaki Ibu, jauh beza ngan kaki Baby huhuhu.. ABAIKAN ek)


Akhirnye kitaorang bawak Baby ke klinik..



Memula tu nanes la gak sebab sakit tapi bila dah bagi obat antibiotik dan obat makan (mujur tak kena cucuk), alhamdulillah Baby bertambah baik.. mujur baru...




1 luvbite for me:

hani balkesh said...

Salam.kaki baby sy pn sama bgkak mcm2.yg bezanye kt bengkak 2 merah mcm nk lebam.risau la.klu g klnk doc kate ape ye?husband sy kate slh urat.ye ke? Emmm risau sgt ni