Followers

Monday, October 3, 2011

Kenangan bersama adik2 tersayang

Walaupun raya baru jek abis tapi dek kerana ske meletakkan cite2 basi maka aku letakkan jua entry ni heheheh
ekceli masa tu idak pun plan tapi tetiba jek ia  menjadi plan mengejut..
dek kerana dah lama tak berkumpul n windu kat adik2 ex-opis aku ni maka dengan rendah dirinya aku menawarkan diri malah menjemput adik2 ex-opis aku datang ke rumah menikmati hidangan MEE SUP buatan aku sendiri yang biasa2 ajorkkkkkk...
dah di WARNINGKAN yang kakak dia ni masak tak reti n tak sedap so kalo banyak ase kekurangan tu, harap maap la ek..
Dah nama pun plan mengejut maka kakaknye ni pun agak mengejut jugak la membeli bahan2 dan memasak..
Dah nama pun tak pandai masak maka jantung kakak dia tak henti dengan dengupan yang laju takut tak menjadi walhal mee sup cukup senang tapi bg yg slalu memasak memang r camtu kan...

Terima kasih sesangat pada adik aku sowang ni yang kuat gile nganjin (NIZAM) kerana sudi datang ke umah k.ena sedangkan dikhabarnye memang takle datang kononnye nak men futsal (cam la takde dia futsal takle men, pasan hebat r tu bwekkkkkk)
anyway thanx nizam walaupun sesat 2x sampai laki aku susah payah menjemput ko 2x gak HUH!!!!!!
tapi dek kerana makan menambah bagaikan 10tahun tak makan so dimaafkan hehehehe

 buat adik2 ku yang sentiasa setia dan masih setia wat masa ni, tima kasih sudi datang dan nampaknya bertambah2 makan, sedap ke jaga ati tu hehehehe


 buat adik ku yang sowang ni yang kuat juga nganjinnye sampai dah beberapa orang mengorbankan airmatanye hahahahaha ya ampunnnnnnn...tima kasih jugak sudi datang bawak org umah n 'baby' skali hehehehe
tapi nape agak kaku dan malu ek, bukan jenis tak tau malu ke, ke kaber depan bini? opsssssssssss hahahaha gurau jek maidy, jangan marah...
nanti jangan serik datang umah kak ena ek..





 sronok melihat mereka melantak atas hasil air tanganku sendiri almaklumla bukan senang kakak ko ni nak masak kan ihiks..
tima kasih sekali lagi yang sudi datang
bagi yang bajet nak datang tapi alik2 tak datang, tima kasih gak atas niat murni kowang di awalan plan tapi ade masalah di penghujung plan..
takpe, aku fahammmm..kowang ade masalah sendiri
(aah idop kowang jek la ade masalah, aku ni takde masalah kan..eh! tetiba emo plak wink~)
anyway tima kacih cumeeeeeeeeeeeeeeee

ok dh abis grup adik2 ex-opis n skang adik2 ex-opis yg lama plak..
Alhamdullillah, cukup aku bersyukur, sepemergian aku ke opis baru tapi silaturrahim aku di opis lama idak aku tinggal camtu jek sebab itu bukan jenis aku, aku cukup pegang dengan persahabatan ni dan terima kasih kowang jugak masih pegang akan persahabatan kita tapi antara ikhlas atau tak, itu masing2 punye ati kan...



  
 kini masing2 dah punya keidopan sendiri dan aku arap jangan kerana alasan itu maka putuskan persahabatan kita...
tak salah kalo kita kukuhkan persahabatan kita kekal hingga ke akhir hayat tapi pastikan ati busuk, tak ikhlas dan perasaan hasad dengki kena buang jauh2...

thanx adik2..
rindu kenangan bersama kalian~




1 luvbite for me:

~nadyahoney~ said...

mmg sedap betul2 la....bukan sedap tipu2..