Followers

Tuesday, October 4, 2011

Tutti Frutti

Pestaim aku melangkah ke tempat ni memang hulu giler..
tak tau mende wehh..
dek krn ajin bebeno jenjalan ke blog org (silent reader) ihiks so amai kata tutti frutti ni best so aku nak test r
tapi bile di tengok kat papan tanda dia tertulis YOGURT iyarkkkk aku tak minat yogurt tp ade cite dia ade buah n eiskrim..mana satu btol ni so nak taknak kena try la kan..
masuk tu cam rusa masuk kampung r
mujur r adik encem boy tu sanggup membantu dan menunjuk cara2nye...

so amik la ikut sedap molot kan...
kaut kutip cedok amik tak ingat dah pape 
ape yang berkenan di anak tekak, amik la sebanyak mungkin...
alik2 bile timbang GULP!!!!!!!!!!!!!!

ya aku tau, dah diperingatkan tutti frutti ni memang mahal tapi idakla sangka semahal tu..
kowang ce teka bape hengget mahalnye?
bagaikan 3ari punye makan tengahari wehhhhhhakkan 
nak taknak bayar la kan, takkan nak pulang balik kan


tapi tu r, org kata TAK KENAL MAKA TAK CINTA...
tapi tu r jenis aku, tak berani nak mencuba sesuatu yang baru
tapi dan dah cuba mula la nak selalu..
memang sedap n tak ase yogurt pun, memang ase eiskrim..
bile skali kena rega camtu tak bermakna aku serik, still aku p lagi cuma agak 'berhati2' r amik dia nye kudapan kan, kalo idak leh muflis woooooo ekekekeke

tingin nak ajak anak2 tapi kena pk 10x dulu almaklumla kudapan2nya leh wat drang rambang mata
bukan drang jek, aku pun leh rambang mata camtu, berkaler2 n banyak bentuk ihiks...




3 luvbite for me:

Ayen... said...

Bergambo solo je ni,pegi ngan sape ek?.....

Unknown said...

u tak igt ke ai pakai baju ni kuar ngn sape ek.. mst la ngn bespren ai...

CuTeMiUt78 said...

emmmm memang mahal tapi berbaloi2 rasanya