Followers

Sunday, November 13, 2011

Aduhhhh macammana ni...


Guyyzzzzz, please help me....
Aku tak faham r, nape jadi camni..
Puas dah aku buat but still camtu...
Alkisahnye, aku ngan en hubby kan blogger yang tak tegar hikhikhik..
so biasala pakai laptop yang sama...
masalahnye setiapkali dia bukak blog dia, pastu dia akan sign out dan begitu jugak aku tapi masalah sekarang tiapkali aku nak klik FOLLOWER sesape yang polow aku, kuar muka en hubby jugak, aku jad sedangkan aku dah cuba berkali2 sign out n sign in smula but still ade akaun en hubby so kekadang geram jugak, aku polow jek guna akaun en hubby tapi tak best r...
aku takut kowang anggap aku sombong sebab kowang polow aku, aku tak hingin pun polow kowang sedangkan aku mengalami masalah yang besar yang tak dapat di settlekan ni huhuhu
sesape yang tau settle, plssssssssssssssssssssssssssssss
tolong akuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

takde motip letak gambo sndiri ahakss..
mintak tlg tp muka sengeh, ntah pape huhuhuhu




0 luvbite for me: