Followers

Thursday, December 29, 2011

Intai-intai dpt barang

Kowang ske ke Watson atau Guardian tak?
Ape beza antara 2 ni ek..
Harga dia mana mahal mana murah ek..
Aku kadang2 ke Watson dan kadang2 ke Guardian gak tapi sejak Watson ni buat kad so p kat Watson la, dapatla 10% (eh tol ke dpt? kalo time promosi la kan)
So biasalah, masuk dalam ni dari bajet nak beli 1 barang jadi beberapa barang kan..
So ni la yang aku dapat capai...


Ermm ingat masa kecik2 dulu, mak slalu guna untuk aku tapi dah besar ni baru ni aku guna balik..
Bukan pe, umah aku kurang balm panas ni so bile beli ni leh la sapu kat labu betis sebab sejak sejuk2 ni rajin sangat krem nye...


ni plak FRANCH OIL..
sebenonye dah terlambat tapi takpela, mencuba selagi terdaya..
arap2 ilang la parut2 di prot tu kan uhuks...


Yang ni plak lotion puteh utk di kawasan yang gelap..
dimanakah kawasan2 itu, anda sendiri tau kawasan gelap di badan anda ihiks..
berkesan atau tak? kita tunggu dan lihattt


yang ni plak cream muka yang aku dah pakai baru 2 botol..
bagi aku ok la, sekata wajah aku, kalo idak bertompok2..


owhh yang ni selalu dalam simpanan sebab akhir2 ni slalu sangat sakit kepala (tak perlu menagih simpati kat orang kalo sakit kan kan kan opssssss)..
YAA BEETULLL!!! orang kata memang tak elok makan obat ni slalu tapi nak wat camne, makan jek dia alhamdulillah leh ilang...



Dan yang ini hehehehe bukan dari Watson maupun Guardian...
ni dari Cosway untuk menghalau nyamuk gigit..
KHAS BUAT BIBIK sebab dia ajin menyapu laman ekekekek




0 luvbite for me: