Followers

Sunday, January 1, 2012


 Aduhhh dah besar anak kedua aku sowang ni...
dah masuk darjah 1 dah Adik ni...
Aku sekolahkan dia sama sekolah ngan Kakak, seang skali harung jek anto..

Mudah2an Adik selesa ngan skolah ni, jangan dia lari udah ihiks...

Agak ramai jugak darjah 1 kali ni, siap kena tambah 1 kelas lagi...
Adik dapat kelas bari 1 Exclusive, Kakak 3 Exemplary...
Ramai gak kawan2 aku yang antar anak drang skolah sini, dah macam reunion plak ihiks... 



 Eksyen dak sowang ni, mentang2 dia dah nak masuk darjah 3, dia eksyen ngan Adik dia yang baru masuk sekolah dia ni hehehe...
Agak letih gak menguruskan urusan buku2 skolah Adik, kesana kemari naik atas tron bawah tapi
Alhamdulillah settle sumer...



Dan seperti biasa kalo nak buka sekolah, aku jugak bz macam aku yang nak masuk sekolah..
Bz dengan mencari dan membeli kelengkapan sekolah budak2..
Bz dengan sampul buku sekolah budak2...

Bz dengan tulis nama budak2 kat buku2 drang (nak cabut jari jemari rasanye huhuhu)
Bz dengan persiapan terakhir drang..

Dan kini aku epi sebab dah siap belaka..
InsyaAllah dah takde pape dah...

Mudah2an anak2 Ibu sedar akan kesusahan Ibu alami kini..
Jangan terlalu sombong ye nak...





3 luvbite for me:

Cik Sibuk said...

wah tahniah, dapat masukkan anak lam skolah berprestasi tinggi.

haa, paling tak best anak nak start skolah adalah aktiviti membalut buku..heheee

Ena Qalinsya said...

silap tu cik sibuk..
skang bab nyampul buku punyela best sebab dah ade yg readymade, dulu mmg susah giler..
skang yg susah dan nyampah bab menulis nama, lembik jari jemari wooooo ekekekek

Lina said...

giliran aku taun depan la pulak hehe