Followers

Tuesday, January 3, 2012

Budak2 zaman sekarang

ermmmm salute budak2 zaman skang ni kan, dari kecik sampai ke beso rileks jek handle bab2 IT..
Termasuk la dak sowang ni...

Sblom tu nak citer dulu...
dak comei ni baru berusia 2 tahun 5 bulan ye tapiiiii
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v







nampak?
pandai men Galaxy Tab..
Jangan terkejut bila ko bagi yang mukadepan tu jek then dia leh select2 sampai dia jumpa games tu dan leh men dengan sendiri tanpa kita ngajor... cukup kagum aku tengok..



suka sangat sebab takde org kaco dia...
sape yang berani kaco dia, haaa kowang dengar la sore tarzan dia menjerit maupun menagis...
henpon biasa aku pun dia sebok nak men sebab touch screen..
pasni kena tuko henpon la, cari yang petek2...
mesti Baby tak request 'Ibu nak encet' huhuhuhuhuhu menakutkan bila ayat tu kuar..
tapi bila tengok jari halus dia menyelek screen tu, punye la comei..
aku pun 'sentuhan kecundang' hehehehe




1 luvbite for me:

Cik Sibuk said...

Hahahah..budak2 sekang memang dah canggih..

Anak saya pon konpius tak reti nak guna phone saya..dok la tekan2 screen..tau la mak dia ni pakai phone zaman tok kaduk, bukan smart phone..