Followers

Tuesday, April 17, 2012

Karnival Pahang 2012

Alamak citer dah basi r...
takpe r.. nak wat camne..bz ke hulu hilir tu yg lama tak apdet
Selama ni kalo ade karnival buku memang aku yang beria nye..
Pernah skali tengah sarat ngandung leh gak gagahkan diri ke Shah Alam p ke kilang Alaf21 tu ha..
punya la giler ke novel2 tapi skang ni memang tak sempat nak baca...
novel2 yang dulu punye pun lom abis baca...
so kali ni bawak la dak 3 orang ni ha... banje drang buku..


semangat drang kesana sini...
aku bagi jek si Kakak dan Adik kemana2 tapi aku berpesan kalo tak jumpa aku, tunggu kat tempat2 yang aku suh la...
Aku plak dengan Baby... alhamdulillah memang takde karenah dak2 ni..
cukup senang la bawak diaorang ni..
adussss lupa plak snap buku2 yang dibeli...
ade la dalam 5 buah buku, sumenye dalam RM30++ jek sebab ade diskaun 70% 


muka masing2 yang epi dan pastinye Ibu paksa drang posing hehehehe
tang Baby masyam tu nak wat camne.. dia nak belon yang dibuat pintu gerbang, 
mana leh sayang oiii



0 luvbite for me: