Followers

Saturday, November 19, 2011

Aduhhh kepingin...

Kelmarin ade kawan aku kol tanye ade lagi tak barut bayi sebab dia nak pinjam (ntah r, nak kata dia tak mampu, mampu sesangat, tak tau nape jd kodokuit nak beli barut bayi sendiri heheheh)..
aku pun serba salah nak bagi sebab sejak dah 'ikat' ni ha masa abis pantang dulu, ade la aku separate kan mende dah tak guna dalam plastik n bagi ke orang len tapi aduhhh malas bebeno nak membongkar stor.. Kang beria aku mencari alik2 aku dah bagi ke orang so aku wat survey kat internet
dan aku jumpa ini
v
v
v
v
v
v
v


Mak aiiiii barut bayi siap berkaler2, bercorak2..
tidak lagi berkaler putih
malah bukan bertali ajek siap ade 'zap on' lagi...
tak cukup tu, ade lagi ni ha...

bedung bayi pun siap dah siap punye..
sarung jek, bungkus, senang!
dulu kekadang tak nyempat nak bedung sebab baby dah terkuik2 taknak dibedung huhuhu
tak abis tu, siap ade tunku baby lagi wehhh aduuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhh
ni ase tetiba nak ade bayi ni

TETIBA...








haaaaaaaaaaaa jangan pk bukan2 taw... bab nak peknen dah takmo dah, cuma tetiba ase nak amik anak angkat baby boy, ok tak? bole tak?
sumenye dek kerana barut berkalering tu la hahahaha ampeh toll!!!!





1 luvbite for me:

Lina said...

ohhh barut kaler tu mmg menarik...bole lar nanti beli online jer hehe