Followers

Tuesday, November 22, 2011

Hilang 1000 kalori ihiks..

Aritu aku p la 'lawat' blog kawan2 aku dan aku terhenti di blog lina ni ha...
agak berminat tapi pk cam takde geng tapi malam seari sblom tarikh tu, lina ni sms aku tanye nak join tak..
aku ni memang r nak, wat plak jenis menari2 ni, memang minat sangat walaupun tak pandai mana, asaikan leh bakar lemak yg dah sebati ni kan...
akhirnye deal kompem join...

ekceli ZUMBA ni ala2 aerobik tapi lagi 'ganeh' r..
wat plak dia wat sambil menderma untuk barah cancer, ibarat 2 in 1 so why not sambil menderma kita bakar kalori kan.. tak merugikan pongggg, lagi menguntungkan ade...

Alhamdulillahhh amai geng2 ex-opismate aku yang join so idakla segan sangat...
tali pink tu kena pakai kira 'cop' kita menyertai zumba ni la...


pelbagai tarian, gaya, senaman dan macam2 lagi la yang kitaorang buat..
NON STOPPPP!!!!
kalo stop pun juz 1 minute only, ko bayangkan la dengan badan aku yang chubby ni ha menari non stop..
memula tu segann, pastu enjoy tetiba sluruh badan aku panas..bukan panas pe, cam suhu badan aku naik sampai ke muka...
sayang nak dok rileks tapi bila fikir balik, jangan paksa diri nanti tetiba pengsan atau mati, sape susah? anak2 aku jugak susah takde orang yang nak jaga huhuhu so aku rileks jap untuk satu lagu
pastu aku sambung balik...

dah abis berzumba, kiter berzooooommm posing plak ihiks...

ni posing molot moncong dek kerana keletihan yang amat sangat ya..

posing di samping banner di atas dewan..

dah tak larat berposing sana sini akhirnye duduk di tangga dewan dan still berposing lagi...

tenaga pengajar2 yang memang vogue n da boommmm..
memang best n rawkkkkkk bebs!!
paling rawkkk bab shake the ass ihiks ase nak tertanggal ase pinggang ke bawah

kami yang menyertainya..

Pasni InsyaAllah nak join seminggu dua kali biar lasak sket badan ni ha, kalo idak seari joging, esok mesti demam..
ni pun pas abis zumba, esok sakit2 sluruh badan...
mudah2an berjaya pasni kalori ku terbakar




3 luvbite for me:

wifemdnavy said...

waa.. jeles!!!! lama dah tak mengeluarkan peluh nih

Neeza.Areef said...

bestttttttttnyaaa...like3

Anonymous said...

law dkat leh gak join.. :D