Followers

Saturday, December 3, 2011

Sepi...

Miss them so much!!!!
Sepi idopku tanpa gelak tawa dan gurauan darimu...
Bagaimana agaknye kalo dirimu tiada disisiku?
Baru seketika, sudah kurasakan sepi dan cukup sepi idop ini...
Sayanggg....Ibu rindukan sayang2 Ibu..
Sayang2 Ibu jangan lupakan Ibu ye...

Ermmmm ekceli aku dan anak aku tak kemana2 pun cuma anak2 aku ikut Abahnye balik kampung sebab mak dan ayah Abahnye baru balik dari Mekah..
Nape aku tak ikut? huhuhuhu
Aku kena jaga mak aku yang stroke sebab Bibik nak selesaikan 'bil2 air yang tertunggak' opssssssssssssss 18sx plak ekekekeke kat suaminye yang bekerja di Jengka so nak taknak terpaksa berkorban la bebs... 

Disebabkan aku tau akan kesepian ini maka aku pun dah plan awal2, bukan p jalan memana, GILE! dah mak aku sape nak jaga kan..
Aku bawak la keje2 opis balik ke umah..
atleast nanti keje2 aku ni cepat siap, aku pun legaaaa

 Abaikan lengan ku itu ye...
merata2 buku keje, bz la kononnye..
Harap2 dengan mengejar agar keje ni abis, aku leh ilang sket kesepian dan kerinduan pada putri2 aku yang tersayang...




1 luvbite for me:

TuYa said...

salam kak ena..
serba x kena la kan kalau selalu nya bising suara anak2..ni dah senyap sunyi..
x pe2..esok2 deorg balik baru x dan nak sunyi.heheh