Followers

Sunday, January 29, 2012

BRIM

Aper itu BRIM?
Malas aku nak citer lebih, mesti sume tau kan...
Yang pasti sokong atau tak still dapat wit ni...
Mak aku dapat surat n kena p ke Masjid KIPSAS untuk mendapatkan wit ni..
So aku awal2 dah btau bos aku yang aku nak masuk lewat sket, malas aku nak coti sebab ingat skejap jek..
Sampai kat situ, Alhamdulilla dapat parking dekat walhal dah ramai orang masa tu..
Masa nak kuar kan mak tu, ade pakcik tu hulurkan bantuan..Alhamdulillah sekali lagi..
Tolak la mak ke tangga, ade la 4..5orang anggota RELA tapi sebok dok berdiri kat tepi pintu masuk, taktau nak jaga ape kat situ.. takut pintu roboh kot...
Drang suh aku dan seangkatan ngan aku p tolak yang berkerusi roda ni sejauh 200meter kalo nak naik ke dewan..
Dewan tu tinggi la jugak, anak tangga dalam berbelas kot...
Dan Alhamdulillah syukur padaNYA ada 2..3 Hamba Allah datang menghulur bantuan dengan mengangkat mak aku ngan kerusi roda tu skali sampai ke atas tangga..
berderai la airmata mak aku sebab rasa diri menyusahkan orang...
bagi aku bersyukur 1000 rahmat, ade gak orang yang berhati mulia, dan bg anggota RELA disitu, aku taktau pejadahnya dok situ...amat menyakitkan ati... 

Bagi yang berkerusi roda, dapat duduk di depan skali dan aku pun kebetolan ade tempat depan dan dihujung skali so idak r terpisah jauh dari mak kalau ade papehal kan..
Mak aku jenis gelabah sket, silap aribulan dia jerit jek nama aku kat situ, tak ke haru ihiks...


Sambil menantikan pendaftaran siap, Dato' Shafik Fauzan ADUN INDERAPURA amik kesempatan berbual dengan hadirin..
Agak peramah malah lantang jugak sorenye, badan jek kecik hikhikhik..


Ramai jugak hadirin.. penuh dewan siap ade yang berdiri lagi..


Sambil tunggu pihak BSN siap setting dia, Dato' Shafik Fauzan berucapla sket...
Agak kelakar jugak orangnye..siap dia cakap
'saya tau sape yang datang sini ade yang tak menyokong Kerajaan tapi takpe, saya bukan suh anda datang untuk sokong saya tapi saya tunaikan tanggungjawab Kerajaan untuk bagi bantuan untuk rakyat2'
Pihak BSN agak lembab ngan settingnye..
Dah tau nak bersetting2, datangla awal sket, sian orang2 tua yang menantinya..
Tapi alhamdulillah tak terhingga, walaupun 2jam menanti tapi settle dengan mudah skali..





0 luvbite for me: