Followers

Monday, January 30, 2012

PERKHIDMATAN CUCI KERETA PERCUMA!!!

PERKHIDMATAN CUCI KERETA SECARA PERCUMA..
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
Sila datang ke Taman Guru untuk mendapatkannya sekiranya JBA sponser seminggu air kat umah aku ni free
Dah bakpe? cadang untuk kowang?
aku guna air pun berjimat, nak basuh keta kowang secara percuma ek, jangan verangan :P

Lihatlah akan aksi2 gadis pencuci keta ni sesambil cuci keta, drang cuci diri drang skali






Sonoknye tuan punye keta sebab anak2 dia mencuci keta ye..
ekceli dak2 ni cuci keta aku dulu pastu baru cuci keta abahnye..
memula best r tapi bila mintak tiap2 ari nak coci keta aku, aduhhhh dah kena badi coci keta dah dak 2 orang ni, kang ilang camtu jek cat keta aku kang (muahahahah ngarut jekkkk)
tapi yang tak syoknye, whipper keta aku jadi bergaris2 sebab tak coci bersih huwaaaaaaaaaaaaaa... ekceli aku pun tak reti nak basuh keta camne, tgk org wat cam senang tapi sendiri wat huhuhuhu leceh walhal malas hikhikhik




1 luvbite for me:

Amna Faqiha said...

untung ni..x yah pi kedai dah hee