Followers

Tuesday, April 26, 2011

Baby Boy




IT'S BABY BOY!
ouucchhhhhhhhh
tingin? kompem r tingin sebab tak merasa tapi idakla ralat or terkilan tak dapat.. kalo tak dapat baby gurl mau ralat seumo idop huhuhu..
aritu tengok baby boy dok lari terkedek2 dengan rambut cacaknye, ngan kolar baju tak berlipatnya, ngan suar 3 suku dan ngan kasut sportnye perghhhhhhhhhhhhhh encem siootttttttt..
tabik spring r utk mak bapak yg pandai menggayakan baby boy drang ihiks...

takde niat pape, tak mengharap sebab aku dah tutup kilang so jangan verangan la kan..





3 luvbite for me:

wifenavy said...

alaa... haii... Akak nak baby gurl.. tak tau la bole ke idak..

AkuAnakMuda... said...

Lain macam je n3 ni......huhu.

Ena Qalinsya said...

wifenavy
chaiyok akak!! chaiyokk!! mesti bole punye ihiks

AAM
takde len mcm nye.. juz luah pe yg rasa jek