Followers

Wednesday, April 27, 2011

Hoyeeee dah balikk!!!

 hoyeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!  http://www.emocutez.com
adik cayang aku sowang ni dah balik dari kusus...
ske!ske!ske!
banyak mende nak digosipkan ni ihiks...



tapiii sobsobsob.. tak cukup korum..
slalu bertiga tapi 2minggu kena berdua jek sebab sowang lagi masih berkursus dan outstation alahaiiii...
takpe r, janji aku ade geng dari aku kena buli ngan dak 2 ekor tu better ade orang leh kaber aku kan..
erk! nana leh kaber kak ena ke? ihiks...



Nad
jangan lupa balik nad..
jangan lama2 coti taw
banyak gosip ni ko perlu taw ihiks..
miz u lil sis...

ermmmmm ekceli kan, dalam ramai2 kawan2 aku kat opis, drang ni yang terbest!!!
yang ade tika kita susah senang..
yang ade temani kita tika kita sedih dan ketawa
yang cukup memahami dan ikhlas
yang menghormati peribadi kawan2nye
walaupun drang lagi muda dari aku, namun sikap drang wat aku cukup selesa untuk berkongsi ape jua yang aku ingin kongsikan tapi tak smestinya sume rasie diberitahukan namun begitu, kami saling memahami dan tidak memaksa sekiranya ada yang ingin merasie kan sesuatu..

yang pasti adik2ku, jangan trase ngan molot 'cepular' kakakmu ini ye.. sebab kalian jua tau ia bukan lahir dari ati cuma dibibir jek...
maafkan kakakmu ini ye...

kalo kita dah takde 'jodoh' jangan lupakan kak ena dan kenangan kita ye..
moga persahabatan kita hingga ke akhir hayat... AMIN
 




2 luvbite for me:

CuTeMiUt78 said...

oh..oh... salam singgah sini..
lama tak menjengah ko... dah berubah umah upanya..

Ena Qalinsya said...

hehehe
tapi aku still tak brubah ahaks